Voor onze opdrachtgever in Sint Odiliënberg zijn wij op zoek naar een servicemedewerker Onderhoud. Jij bent het eerste aanspreekpunt maar ook het laatste voor huurders en woningbouwverenigingen. Jij beheert het gehele proces, van de eerste melding, de planning, het geven van de opdracht aan monteurs, schakelen met collega’s tot en met het laatste contact met de eigenaar om de melding te sluiten. Je kunt inschatten hoelang een reparatie duurt, hoeveel monteurs er nodig zijn en welk soort monteur er nodig is. Het is een functie waarbij je veel schakelt, belt en administratief de nodige zaken vastlegt.

Wanneer kan je als servicemedewerker aan de slag?
Je hebt administratieve ervaring en kunt overweg met Microsoft office. Er wordt gewerkt met een ERP systeem. Mocht je hier ervaring mee hebben is dat prettig, maar het is geen vereiste. Je bent klantvriendelijk, communicatief vaardig en een kei in plannen. Je denkt in oplossingen
en je hebt kennis van de materie rondom het onderhoud van woningen of je bent in staat dit snel te leren. Je vindt het leuk om dit op een professionele wijze te delen met je klanten. Je wordt blij van klantencontacten en kunt duidelijk overbrengen wat je kan betekenen voor de
klant. Als je geschikt bent voor de vacature volgt een uitzendovereenkomst met Ampliar Uitzendbureau BV voor langere tijd. Bij wederzijdse tevredenheid is een rechtstreeks dienstverband bij onze opdrachtgever een optie.

Heb je interesse? Neem dan zo snel mogelijk contact op met Silvane Scoppetta, T: 06-81689335 of e-mail: s.scoppetta@ampliar .nl

𝗜𝗻𝘁𝗲𝗿𝗲𝘀𝘀𝗲𝘀: Administratie
𝗢𝗽𝗹𝗲𝗶𝗱𝗶𝗻𝗴: MBO denk en werkniveau,
𝗡𝗲𝗱𝗲𝗿𝗹𝗮𝗻𝗱𝘀𝗲 𝘁𝗮𝗮𝗹: Goede beheersing in woord en schrift
Automatiseringskennis: MS Office, bij voorkeur ervaring met ERP
𝗕-𝗩𝗖𝗔: NVT
𝗔𝗮𝗻𝘁𝗮𝗹 𝘂𝗿𝗲𝗻: 32-40 uur kantoortijden
𝗩𝗮𝗮𝗿𝗱𝗶𝗴𝗵𝗲𝗱𝗲𝗻: Dienstverlenend en klantgericht. Goede samenwerking met collega’s, zelfstandig kunnen werken en accuraat zijn. Coördinerend, flexibel en stressbestendig
𝗢𝘃𝗲𝗿𝗶𝗴: Per direct beschikbaar